BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 8, 2010

Un blog care m-a impresionat : Curvette




Blog-ul Curvette l-am descoperit dupa ce am citit blogul unui prieten : Radu Szucs(vechiul prieten Burger) si pot sa zic ca m-a impresionat. Nu stiu si nici nu ma intereseaza daca este intr-adevar "blog de prostituata cu studii superioare" sau este cineva care joaca un rol in lumea virtuala, dar mi se pare "un film" foarte interesant, atractiv, fascinant si comic. Ceea ce imi place cel mai mult e ironia si sarcasmul subtil chiar si cel eviden.

Sunt constient si recunosc ca sunt si post-uri lipsite de esenta/substanta si comment-uri care nu au nici o legatura cu postul respectiv, care sunt rautacioase si pline de frustrari(normal ca sexuale) dar in acelasi timp ma distreaza prostimea care crede ca blogul este un fel de jurnal gen Tantra sau Kamasutra.

La o privirea generala cu o lista "pro-contra" imi permit sa spun ca blugul este foarte tare!

Yours truly,
JVP


Life is short so laugh at what's funny!

0 comments: