BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 8, 2010

Sambata seara si sticle de vin



Sambata seara, deoarece era weekend si nu aveam cursuri a doua zi am mers cu un prieten(Neil) la un party in Allston intr-o casa de 2 etaje si subsol.

Casa era super misto cu etajul ca dormitoare pentru cei 4 studenti de la Berklee, parterul cu living room/lounge mare si cu plasma. Subsolul, ete na ce sa vezi, era sala de repetitie a baietiilor si locul in care canta la party-uri. Incaperea se poate umple cu 30-40 de oameni lejer.

Am stat cu Neil sa ii ascultam si sa-i vedem pe baieti, timp in care am baut o bere, dupa care am mers sa stau in lounge sa fumez o tigara(ceruta gen:" Hey man, do you have a spare cigarette?". In timp ce "retelizam"(networking) cu lumea din jur, apare la un moment dat un tip care avea o barba gen ZZ Top , iar in maini tinea doua six-pack-uri de vin spunanad ca daca vrem sa "facem o cheta" toti impreuna si ni le lasa noua, nu le mai duce la subsol. Am pus mai multi bani impreuna, le-am luat si incet incet ne-am apucat sa le desfacem.

Din pacate era deja ora 12pm si a trebuit sa vin acasa pentru ca dimineata urmatoare trebuia sa fiu la BIRN pentru show.

Pe drum spre casa, eram singur ,umpic infometat si ametit de la vin am trecut pe langa colegul de apartament: Patrick pe care nu l-am observat(culmea domn'le!), dar m-a observat el si.... atat.



Yours truly,
JVP

Life is short so laugh at what's funny!

0 comments: