BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, February 17, 2010

Un mod desgustator de a a-ti pierde pofta de mancare! It happened to me!

Ieri seara am mers la Rice Bowl(vis-a-vis) ca sa imi cumpar de mancare.

Intru inauntru, in tot fast-food-ul era doar o singura masa ocupata de 2 tipi. Merg imi comand de mancare si ma asez la geam pe un scaun inalt asteptand mancarea.

Intre timp, din pacate ii auzeam pe cei doi tipi de la masa- sa le zicem Bob si Joe - ei vorbeau despre teorie(ca sa fiu mai exact armonie muzicala), cel putin asa mi s-a parut la prima "auditie".

Mai jos aveti conversatia pe care au purtat-o cei doi(ei vorbeau in engleza, astfel am facut o traducere):

Bob - ...vezi, daca iei lucrurile logice si pe rand, e foarte usor sa le intelegi.
Joe - Multumesc foarte mult ca m-ai ajutat sa inteleg treaba asta cu intervalele!
Bob - Pentru tine, dragule, oricand!

La aceasta afirmatie am crezut ca e un fel de "gay joke"(gluma homosexuala) si nu am bagat inseamna, dar 5 secunde dupa aceea am ramas traumatizat si fara pofta de mancat:

Joe il prinde de mana pe Bob, intinzadu-si mana ca sa il mangaie pe fatza, urmand un mare sarut, in timp ce eu involuntar ii vedeam in reflectia geamului.

Nu am nimic cu cei care "isi conduc masina cu volan pe dreapta", dar nu doresc sa ii vad intr-un mod public, mai ales cand urmeaza sa mananc. Cum ar zice Parazitii:

"... nu-i normal
Ca copii mei sa vada
Homosexuali care se ling in gura ostentativ pe strada
E la moda sa fim toleranti, da' nu reinviem Sodoma"

Yours truly,
JVP

Life is short so laugh at what's funny!

0 comments: